Mesures de suport als bars i restaurants

06/05/2020

Mesures de suport als bars i restaurants

L'Ajuntament no cobrarà la taxa d'ocupació de la via pública a bars i restaurants, posposant la seva aplicació, i col·laborarà perquè els establiments puguin ampliar aquesta ocupació. #Benifallet #covid19

L’Ajuntament de Benifallet va informar ahir als propietaris dels bars i restaurants del municpi que ha ajornat el cobrament de la taxa d’ocupació de la via pública per tal d’afavorir la reobertura dels seus establiments. Es tracta d’un cobrament que estava previst en el calendari fiscal d’enguany, però que es posposarà fins que es recuperi la normalitat per tal de donar suport a un col·lectiu molt afectat per la crisi del Covid-19 i important en el teixit econòmic del municipi.

A més, durant la reunió mantinguda ahir, a la qual va assistir l’alcaldessa, Mercè Pedret, i el regidor Antonio Llésera, es va comunicar als propietaris de bars i restaurants que l’Ajuntament col·laborarà perquè puguin ampliar l’ocupació de la via pública, sempre que no s’interfereixi en la circulació, pequè puguin oferir amb seguretat i millors garanties el seu servei un cop es faci efectiva la reobertura. En aquest sentit, s’escoltaran les diferents propostes de cadascun dels propietaris.

Cal recordar que l’Ajuntament tampoc no ha cobrat el rebut de la brossa a aquests negocis des que se’n va decretar el tancament, de la mateixa manera que va suspendre el cobrament dels rebuts de la llar d’infants i va decretar posposar el combrament d’impostos i taxes generals.

#Benifallet #covid19 #mesuresdesuport