II Jornades de Memòria Democràtica

03/07/2023

II Jornades de Memòria Democràtica

Som un riu de gent valenta, som un crit de llibertat, gota a gota som tempesta, som l’espurna del demà

En motiu dels 85 anys de la Batalla de l’Ebre, l’Ajuntament de Benifallet i el grup de memòria Stolpersteine volen donar continuïtat a les Jornades de Memòria Històrica (iniciades l’any passat amb l’homenatge als quatre deportats benifalletencs als camps nazis) i seguir amb una segona jornada que enguany se centrarà amb la Batalla de l’Ebre, atenent que es celebraran els 85 anys del seu inici.

El projecte inclou de nou recollir la informació i documentar encara més aquest pas a l’alçada del Canaletes i fer-ne difusió.

L’objecte és fer memòria d’aquest fet i treballar en la seva recerca i difusió, així com recordar el paper fonamental del riu com a via de comunicació i a la vegada com a element que ha estat determinant en la vida a les Terres de l’Ebre.

A continuació es veu adjunt el document on es detallen les activitats i presentacions previstes pels pròxims dies durant el mes de Juliol.

Per més informació, podeu contactar amb les Oficines de l’Ajuntament (977 462 005), l’Oficina de Turisme (977 462 334) o les Coves Meravelles (977 267 800).