El Llagut Benifallet torna a l'Ebre per iniciar la temporada turística

23/03/2016 Actualitat

El Llagut Benifallet torna a l'Ebre per iniciar la temporada turística

El Llagut Benifallet ha tornat avui al riu per iniciar demà dijous, dia 24 de març, els viatges un cop ha baixat el cabal de l'Ebre. La botadura de l'embarcació inicia la temporada turística de Benifallet coincidint amb Setmana Santa.

Així, a partir de demà i fins dilluns de Pasqua es podran fer viatges pel riu tots els dies. Hi haurà quatre sortides, a les 11 i les 12.30 hores, al matí, i a les 16.30 i 18.00 hores, a la tarda. Després de Setmana Santa l'embarcació sortirà els caps de setmana amb el mateix horari i al juliol i al'agost els viatges seran tots els dies.

L'any passat unes 4.300 persones van fer el viatge amb el Llagut que fa un trajecte d'una hora riu amunt i que permet contemplar el bosc de ribera. El recorregut es fa amb guia.

El Llagut és una de les propostes turístiques de Benifallet que té com element principal les Coves Meravelles que a partir de Setmana Santa també estan obertes tots els dies, de les 10 a les 13.30 hores i de les 16 a les 19.30 hores. Divendres, dissabte, diumenge i dilluns de Pasqua, no tanquen a migdia.

La temporada passada van visitar les coves unes 19.000 persones.

Finalment, l'Ajuntament de Benifallet ha obert aquesta Setmana Santa el punt d'informació turística situat a l'entrada del municipi, a l'avinguda Lluís Compays, número 3, que estarà obert aquesta Setmana Santa tots els dies i després tots els caps de setmana en el mateix horari que les Coves. A l'estiu, oferirà servei tots els dies.

Tota la informació es pot consultar al web www.benifallet.cat. També es pot seguir el dia a dia de l'activititat turística de Benifallet a Facebook, Twitter i Instagram